.

"ANTARA BLOG TERBAIK DI NATIONAL EDUCATIONAL BLOGGING SUMMIT 2011"


MORE THAN A MILLION HITS !

Statistik

SPSS - STATISTIK PENYELIDIKAN SECARA SANTAI

BENGKEL ANJURAN DR OT:

(1) TULIS TESIS CEPAT & PENGURUSAN ARTIKEL MENDELEY

(2) PENGENALAN ANALISIS DATA KUANTITATIF SPSS

(3) ANALISIS DATA KUALITATIF DGN ATLAS.ti

(4) BENGKEL BINA DAN ANALISIS SOAL SELIDIK

Ingin anjur bengkel ditempat anda? Email ke:

zahinothman@gmail.com



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sila joint dan sign-in. Anda FOLLOWER kehormat drotspss...

Saya klik Follow dan BANGGA menjadi follower drotspss...

Tuesday, February 15, 2011

Kita ke Holland pulak.....

Mari berkongsi sedikit pic saya di Amsterdam.... Banyak pic yang entah kemana.... he he... byk kali format komputer, tu ler pasal. At least pic berikut akan tersimpan....

Amsterdam terkenal dengan cheese


Vodafone tu macam Maxis dan Celcom ler....maknanya Voice + Data + Fone

Terompah kayu ni popular kat Holland.... 


Kena bagi laluan pada pejalan kaki

Tetap menulis di mana sahaja terutama lepas Solat Suboh


Di mana sahaja, keta kecik tetap menarik minat saya...

Tak ada sesapa nak hadiahkan saya motor ni ker?
Apsal kat Msia ada kancil jer....

Bangunan yang cantik-cantik

Ni pemandangan biasa dikedai2 buku di Amsterdam...saya tak beli tapi
ambil pic ini untuk tunjukkan berapa liberalnya masyarakat disana


Ni mesin rokok.... masuk duit picit.... kuar ler rokok... ish..isk..isk...

Ni ler rumah di Amsterdam... bersih, cantik

Tulisan kat kedai ini bermakna...... sayapun tak tau !

Bunga tulip jadi identiti Amsterdam
Jambatan yang tipikal di Italy, France dan Holland

Ni adalah pusat solat bagi semua agama....mereka liberal pada semua agama

Dalam ini lah saya solat.... turut ada penganut agama lain.... satu pengalaman baru !

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...