.

"ANTARA BLOG TERBAIK DI NATIONAL EDUCATIONAL BLOGGING SUMMIT 2011"


MORE THAN 3 MILLION HITS !

Statistik

SPSS - STATISTIK PENYELIDIKAN SECARA SANTAI

Pertanyaan: zahinothman@gmail.com



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sila joint dan sign-in. Anda FOLLOWER kehormat drotspss...

Saya klik Follow dan BANGGA menjadi follower drotspss...

Friday, September 6, 2019

Tajuk 1712 : Abang Pakistani (PG UPM)


Aku lepak di bus stop depan FBMK.. tunggu wife .. tiba-tiba ditegur oleh abang Pakistani...PG UPM.. dia kata perasan muka aku dalam bbrp banner di library UPM tempat dia mencari artikel.. tapi tak mampu ikut joint bengkel Mendeley. Tight budget katanya.. tambah dia dah berkeluarga.


Akupun slow talk dgn dia supaya kumpulkan bbrp kawan2 Pakistani dia yg juga tak mampu utk blaja Mendeley... sharing skit yg aku ada dan sbg penghormatan utk PG UPM yg datang dari jauh utk belajar. Senyum lebar dia menerima tawaran aku.. duit bukan segala-galanya... itu aku pasti...


OT





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...