.

"ANTARA BLOG TERBAIK DI NATIONAL EDUCATIONAL BLOGGING SUMMIT 2011"


MORE THAN 3 MILLION HITS !

Statistik

SPSS - STATISTIK PENYELIDIKAN SECARA SANTAI

Pertanyaan: zahinothman@gmail.com



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sila joint dan sign-in. Anda FOLLOWER kehormat drotspss...

Saya klik Follow dan BANGGA menjadi follower drotspss...

Friday, September 6, 2019

Tajuk 1659 : Nipis Tapi Kritis... contoh dummy



1. Buah durian sebagaimana yang kita tahu adalah buah tempatan yang sangat terkenal di rantau Asia dan sering dikenali sebagai raja segala buah. Gelaran ini muncul adalah disebabkan oleh kerana buah durian sangat digemari oleh kebanyakkan penduduk tempatan. Penduduk tempatan Asia sangat menggemari buah durian kerana ianya disebabkan oleh isinya yang lazat dan disukai ramai (A, 2000). Buah durian yang sangat digemari oleh penduduk tempatan Asia ini menyebabkan bekalannya selalu kehabisan maka dengan itu harga buah durian menjadi mahal berbanding dengan buah-buahan tempatan yang lain (B, 2010).


# jika ini style penulisan anda, sila masuk semula kelas BM


2. Buah durian tersenarai antara buah paling digemari oleh penduduk Asia (C, 2000) kerana rasanya yang unik (D, 2000) dan tekstur isinya yang lembut (E, 2001). Dua ciri ini meningkatkan permintaan terhadap buah tersebut sehingga harga pasarannya sentiasa tinggi (D, 2016) berbanding harga buah-buahan tempatan yang lain.


# style yang straight forward dan lebih ketara 'critical' nya.


Moga dapat manfaat... tak perlu WA saya utk berbincang lanjut.. ☺.. boleh respon di bahagian Comment.. kecuali ada soalan personal.


OT

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...