.

"ANTARA BLOG TERBAIK DI NATIONAL EDUCATIONAL BLOGGING SUMMIT 2011"


MORE THAN 3 MILLION HITS !

Statistik

SPSS - STATISTIK PENYELIDIKAN SECARA SANTAI

Pertanyaan: zahinothman@gmail.com



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sila joint dan sign-in. Anda FOLLOWER kehormat drotspss...

Saya klik Follow dan BANGGA menjadi follower drotspss...

Friday, May 17, 2019

Tajuk 1351 : Aku seorang pesyarah biasa..



Pangkat...
Ini BUKAN status aku naik pangkat.. wpun semua kawan2 aku berpangkat Prof Madya dan Prof... aku tetap pensyarah biasa. Aku seronok jer dgn tugas aku.. mbantu PG. Ada juga rakan2 yang seorang dua... tanya ku bila nak apply AP. Aku dah cuba apply sejak 2-3 tahun lepas, cuma baru2 ni jer borang aku lepas naik atas. So aku wait and see... mudah2an ada rezeki. Apapun, ramai je yang tercacul panggil aku Prof.... nak larang dah tak larat dah.

Hajat aku, jika boleh.. dan berjaya, aku nak sabbatical leave, dihujung2 usia perkhidmatan aku... utk menulis dan menggabungkan PLS, SEM, Rasch dalam satu research.


InsyaAllah, adalah rezeki dalam berbagai bentuk yang lain. Pesan aku bagi yang ditakdirkan
1. tidak bertemu jodoh
2. berpisah setelah mendapat jodoh
3. tidak berpangkat besar
4. tiada zuriat
5. dll

Itu adalah kehidupan. Yang Allah janjikan kekal adalah syurgawi. So MOVE ON !

OT




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...