.

"ANTARA BLOG TERBAIK DI NATIONAL EDUCATIONAL BLOGGING SUMMIT 2011"


MORE THAN 3 MILLION HITS !

Statistik

SPSS - STATISTIK PENYELIDIKAN SECARA SANTAI

Pertanyaan: zahinothman@gmail.com



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sila joint dan sign-in. Anda FOLLOWER kehormat drotspss...

Saya klik Follow dan BANGGA menjadi follower drotspss...

Thursday, May 16, 2019

Tajuk 1346 : ROT - Proposal 2 hari 2 pages


Aku minta seorang PG ini sebelum jumpa aku, siapkan ROT. Oleh kerana dia datang dari Sg. Petani, maka diapun sediakan kelmarin ROT dan semalam (30.11.2018) datang jumpa aku.

Foto adalah ROT 2 hari dalam 2 mukasurat yang dimaksudkan. Wpun kelihatan sempoi.. yang penting idea awal yang comprehensive.


Lihat betapa mudahnya utk berbincang dgn ROT bagi melihat keseluruhan idea awal PG tersebut utk aku aku bagi komen kesesuaian tajuk dan keseluruhan research yang nak dijalankan... dari segi researchability, doability dan rigourousness. Komenpun boleh terus dibuat dalam ROT.

Kalau perlu tukar tajukpun, PG hanya perlu sediakan ROT yang baru dimulakan dgn pembacaan awal, dalam beberapa hari.

Kenapa perlu 2, 3 semester hanya nak bincang tajuk?
Wa tanya lu?

OT



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...