.

"ANTARA BLOG TERBAIK DI NATIONAL EDUCATIONAL BLOGGING SUMMIT 2011"


MORE THAN 3 MILLION HITS !

Statistik

SPSS - STATISTIK PENYELIDIKAN SECARA SANTAI

Pertanyaan: zahinothman@gmail.com



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sila joint dan sign-in. Anda FOLLOWER kehormat drotspss...

Saya klik Follow dan BANGGA menjadi follower drotspss...

Monday, December 26, 2011

TAJUK 287 - Research Framework: Post facebook dari LIVERPOOL, England yang wajib anda baca !

Bro.... ko selalu main fbook ker?

Aku jarang buka facebook, sekali sekala sebab byk juga yang tidak berkaitan dgn diri aku ataupun ramai yang menulis just for fun. Apapun aku tabek spring.....toing-toing... DSG buktikan facebook adalah wacana kolaboratif penting...dalam research.

Emmm....

Aku ingin berkongsi satu post fbook... yang baru aku terima dari UK. Ada 23 lagi post yang aku lom buka.... itu yang kadang2 malas gak nak tengok. Namun yang satu ni agak special utk dikongsi bersama.

Pasal apa bro?

Pasal penulis yang guna RFOT (Research Framework OT) spt yang aku tulis dan cadangkan dalam blog aku....then penulis dapati perbincangaan dengan SV went smoothly..... dan dipuji pulak oleh SV. Malah dengan Synthesis Matrix.... penulis telah membaca 65 articles in 10 days...... This is a good and convincing start !! If he can do it, why don't you try...

Wow... cakap omputih ko.... so then ?

Aku cuma nak maklumkan bahawa RFOT tu sesuatu yang very2 practical dan mudah.... bagi pihak students dan SV.... malah kepada mana2 pihak yang ingin memahami research framework mana2 pelajar pun. Aku nak cadangkan supaya apa yang dilakukan tersebut dapat gunakan oleh pelajar2 di IPTA..... sebelum ini tak ada yang guna...so tak der feedback lah. Tup-tup dapat response dari UK.... tahniah kepada Rayme.


Fusss.... jauh ko dapat post tu dari Liverpool, England....


Semasa ke London 2010
Dunia tanpa sepadan bro....tahun lepas aku gi Wimbledon, Chelsea, Reading dan stay di London, tapi  nak gi Liverpool dan Manchester jauh lak kat north England....


Paling aku excited bila entry aku "Anda lebih terror dari SV anda" semakin hari semakin diyakini oleh pembaca blog....sebab itu aku katakan jgn biarkan SV anda tentukan semuanya apa yang anda perlu buat..... kerana situasi ini samalah spt Chef Wan suruh mamak roti canai depan rumah ko tu  buat "Ginger-Molasses Spice Cake with Mascarpone".... 


Mana mamak tahu benda2 tu bro..... lain ler Chef  Wan yang dah buat presentation seantero dunia....


Elok mamak tu sendiri yang jumpa Chef Wan dan siap2 cadangkan resepi baru yang canggih yang mamak tu ada knowledge....seperti "Roti canai crab filament stick and prawn on toast" dan Chef Wan sebagai SV jer.... he he....sure mamak tu tahu apa dia nak buat...

Ok..berikut adalah print screen tersebut utk dikongsi bersama....

For Rayme.... best of luck and tqvm for sharing your experience !!

OT

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...