.

"ANTARA BLOG TERBAIK DI NATIONAL EDUCATIONAL BLOGGING SUMMIT 2011"


MORE THAN 3 MILLION HITS !

Statistik

SPSS - STATISTIK PENYELIDIKAN SECARA SANTAI

Pertanyaan: zahinothman@gmail.com



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sila joint dan sign-in. Anda FOLLOWER kehormat drotspss...

Saya klik Follow dan BANGGA menjadi follower drotspss...

Monday, December 12, 2011

Bermesra dengan sijelita dari Jepun....Aishiteru....

Kelmarin semasa saya di Kemaman, Terengganu, 12.12.11 ada berita "Bersembang dengan robot jelita" disiarkan dalam salah satu akhbar tempatan. Robot tersebut adalah robot hampir sempurna menyerupai manusia dengan teknologi yang canggih di Jepun. Inilah foto yang dikeluarkan dalam akhbar tersebut...


Emmm....kulit yang mulus....gerakan yang lembut...cun habiss....


Jangan tak tahu.....saya bertuah kerana antara satu2nya rakyat Malaysia (jangan jeles.....) yang dapat memeluk si jelita dari Jepun.... persis wanita biasa.......jelmaan actor jelita dari Jepun sambil si jelita sempat memejamkan mata kerana tersipu2 malu then akhirnya bersetuju bergambar bersama......


Tak caya...... seeing in believing.....


Terkejut si jelita bila saya menghampirinya....

Then....bergambar bersama...sambil membisikkan 
pada saya... AISHITERU.....tapi lidah saya kelu tak tahu nak jawab.... saya hentam sahaja... WA AI NI.... he he...


Secara ringkas.....sedikit proses yang dilalui oleh si jelita...








Peristiwa ini berlaku bila saya bersiap untuk menyediakan pameran research saya di Pusat Sains Negara.....atas jemputan MOSTI...


Bersama pelajar saya, Hatta semasa survey booth UPM sehari sebelum pameran...

Bersama pelajar saya di Booth pameran.... Nine juga tak ketinggalan...

Nine dan Optimus Prime (setinggi 2 tingkat)....

...... Nine kehairanan melihat wujudnya dinasour yang bergerak2...dan sentiasa mengacah2 dgn taringnya....




Saya cadangkan ibubapa adik kakak yang free datanglah melawat  Pusat Sains Negara, kerana bahan pameran yang banyak dan sangat menarik...serta interaktif untuk semua kelompok pelajar dari peringkat Tadika disamping demonstrasi yang di adakan....... bayangkan dinasour yang sentiasa bergerak2 serta transformer yang gah....dan ambil peluang melawat si jelita dari Jepun.... dan yang pasti anda tidak akan dapat memeluknya...kwang 3x.

OT

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...