.

"ANTARA BLOG TERBAIK DI NATIONAL EDUCATIONAL BLOGGING SUMMIT 2011"


MORE THAN 3 MILLION HITS !

Statistik

SPSS - STATISTIK PENYELIDIKAN SECARA SANTAI

Pertanyaan: zahinothman@gmail.com



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sila joint dan sign-in. Anda FOLLOWER kehormat drotspss...

Saya klik Follow dan BANGGA menjadi follower drotspss...

Monday, December 12, 2011

BENGKEL DI TATIUC, KEMAMAN, TERENGGANU

Kali ini saya dipanggil utk berkongsi idea bersama peserta master / PhD di kawasan Pantai Timur. Saya ucapkan terima kasih kepada Liza yang menjadi orang kuat memastikan bengkel dapat dijalankan, pihak Dekan Tatiuc, serta Bahari yang membawa saya dari Kuantan ke Tatiuc.


Inilah sambutan bengkel sempoi saya yang paling glamer.... disambut meriah dengan banner dan hempasan ombak Laut China Selatan. Seronok sebab TATIUC berada betul2 ditepi pantai..... 


Inilah kenangan bengkel disana......bersama peserta dari TATIUC, UMP, Kolej University Shahputra.... dll yang saya tak perasan.....dan maaf ler jika muka anda tak termasuk dalam lensa kamera murah saya....


Kadang2 terkilan juga tak sempat nak tanya nama peserta bengkel....apa lagi nak tanya hal2 lain..... apapun kutiplah sedikit pengetahuan dari coleteh saya dalam bengkel intensif hands-on ini.... coleteh yang maybe berbeza dan tak pernah anda dengar dari mulut SV anda....atau dalam mana2 buku research methods....


Dan terharu.... bila blog ini telah mencapai >100,000 bukaan....dibaca oleh >16,000 individual.... serata dunia...yang faham Bahasa Melayu lah.....serta  ratusan email yang tanya macam2....sebahagiannyasahaja yang saya sempat reply.... Terima kasih semua....


Menginap di Swiss Garden.... sebelum ke TATIUC
NINE...kecik tapi kuat makan oooo !

Zuhayr dan Nine santai di Swiss Garden, Kuantan


Gelagah Nine yang menghilangkan segala penat drive dari KL ke Kuantan...


He he..... hajat besar tapi tak kesampaian...

Inilah kampus utama TATI..... saya mulanya tersesat disini....
(Blog ini telah meng "glamour" kan lagi TATIUC....yang saya pasti tok ghama oghe tau amende TATIUC tu...)


Inilah venue sebenar, ITC TATIUC dengan latarbelakang Laut China Selatan

Ni ler si Liza.... yang gigih mengumpul peserta....

Wajah ceria semasa mendaftar....

Banner ..... first time in my life !!

Bergambar sebelum bengkel bermula.... bersama dekan salah sebuah school di TATIUC

Sharing ideas.....

First round..... writing paragraph for LR.....


.....using ITEC...

......and FORESEE...

...... and analyze...

....and synthesis......

......to write LR critically.................

Emmm.... jejaka TATIUC.....siap dgn uniform....

dan focus membina document map.....

bagi merangka outline thesis.....

from general to specific...

membina zero draft.... dan paragraph...

clear......concise......coherence....consistence

emmmmm...... macam ni nak kuarkan my voice and thought dalam LR..... tak ler macam tulis buku teks...

OT

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...