.

"ANTARA BLOG TERBAIK DI NATIONAL EDUCATIONAL BLOGGING SUMMIT 2011"


MORE THAN A MILLION HITS !

Statistik

SPSS - STATISTIK PENYELIDIKAN SECARA SANTAI

BENGKEL ANJURAN DR OT:

(1) TULIS TESIS CEPAT & PENGURUSAN ARTIKEL MENDELEY

(2) PENGENALAN ANALISIS DATA KUANTITATIF SPSS

(3) ANALISIS DATA KUALITATIF DGN ATLAS.ti

(4) BENGKEL BINA DAN ANALISIS SOAL SELIDIK

Ingin anjur bengkel ditempat anda? Email ke:

zahinothman@gmail.com



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sila joint dan sign-in. Anda FOLLOWER kehormat drotspss...

Saya klik Follow dan BANGGA menjadi follower drotspss...

Wednesday, April 20, 2011

PENGALAMAN DI KANOPI HUTAN TROPIKA !

Saya tak menduga FRIM yang terletak di Kepong (dekat KL jer tapi bukan Bukit Kepong)  menawarkan pengalaman alam tropika dgn air terjun dan sungai yang mengalir menerusi hutan simpan. Terdapat empat laluan trek hutan yang membawa pelancong merentas hutan sekunder yang menakjubkan.
Titian Kanopi pula terletak 30m dari aras tanah menawarkan sudut pandangan yang hebat untuk memerhati burung dan tumbuhan kanopi tropika dan bandaraya KL !

Jika tak caya.... pergi la bersama keluarga.....sesuai release tension jika tak faham statistik.... cuma tak sesuai bawa kanak2 lom sekolah, tak dibenarkan naik kanopi.

Kalau gayat baik dok rumah buat lempeng cicah sambal tumis....


Salah satu stesen kanopi atas pokok


Mat Salleh dari obersi berebut2 nak tengok hutan ni.... tapi kita pun kena lah ambil pengalaman
Drive dari KL 20 minit jer sampai Kepong..
Monyet pun jeles bila kita lebih tinggi dari diaorang....


He he...


Bro.... atas pokok pun main pegang2 tangan ker ?


Ketawa ko yer....tadi macam nak nangis...


Hutan jadi saksi....

Air terjun

Sayangnya pic air terjun tak ambik pulak masa mandi..... Cuma jika datang hujung minggu cuti sekolah.....datang awal2. Jika datang tengahri atau petang...jawab penuh ler sungai tu dgn bebudak sekolah..... 


OT

1 comment:

  1. wah bess nye..saya pernah pergi ke FRIM tp tak pernah lagi sampai ke titi gantung nih..tp kat Pahang pernah la naik. Itu dah laa panjang..tinggi pulak tu..teringat lagi kegerunannya, tp berjaya jugak habis akhirnya..
    Thx Doc, for sharing. Kalau weekdays ada org tak?

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...