.

"ANTARA BLOG TERBAIK DI NATIONAL EDUCATIONAL BLOGGING SUMMIT 2011"


MORE THAN 3 MILLION HITS !

Statistik

SPSS - STATISTIK PENYELIDIKAN SECARA SANTAI

Pertanyaan: zahinothman@gmail.com



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sila joint dan sign-in. Anda FOLLOWER kehormat drotspss...

Saya klik Follow dan BANGGA menjadi follower drotspss...

Thursday, April 21, 2011

ANAKKU....KETIKA KAMI TUA NANTI...

Pagi tadi saya melihat video ini.... tanpa dipaksa saya menitiskan air mata.....inilah yang dirasakan oleh ayah dan mak kita sekarang..... Saya doa mudah2an Allah matikan saya bersama2 isteri tersayang ketika kami masih boleh berdikari.....tanpa perlu membebankan anak2.....setelah semuanya bekeluarga dan berjaya dalam hidup masing2.... Cuma doa sahaja yang kami pinta buat bekalan kami diakhirat....




Itulah sahajalah harapan ayah dan umi...

OT

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...