.

"ANTARA BLOG TERBAIK DI NATIONAL EDUCATIONAL BLOGGING SUMMIT 2011"


MORE THAN 3 MILLION HITS !

Statistik

SPSS - STATISTIK PENYELIDIKAN SECARA SANTAI

Pertanyaan: zahinothman@gmail.com



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sila joint dan sign-in. Anda FOLLOWER kehormat drotspss...

Saya klik Follow dan BANGGA menjadi follower drotspss...

Monday, April 25, 2011

DURIAN... PROTON CITY...UPSI DAN NOKIA KU...

Sabtu 23hb....saya bertolak ke Tg Malim atas jemputan makan durian.... Ini kisah perjalanan pergi dan balik.....Mengikut cerita, peniaga beli murah durian di Tg Malim, then jual di KL dan tempat2 lain dengan harga yang boleh tahan...... 

Sampai di Tg Malim cuaca panas.....

Round dulu di UPSI sebab Klong dan Arif belum pernah sampai ke UPSI lagi...


Sampai je di rumah kawan yang menjemput (my former student)....umah dia 3 tingkat wa cakaplu.... tersedia buat pulasan..... dimakan dulu bagi memastikan perut tidak memulas bila makan durian  he he

Yum..Yum... Yummy.....

Burppp ! Dah mula surrender.....camno nak abiskan banyak2 tu..masih banyak yang belum dibuka...

Dont judge the isi from its cover !

Nine ni tak reti makan durian...so dia buat lawak lah !
Selepas dijamu durian, dijamu pula makan tengahari..... lepas tu landing sekejap sebelum solat zuhor...Dah cukup rehat.... burp! Saya minta tuan rumah bawa ke Proton City, yang terletak kilang PROTON serta kampus baru UPSI....Jangan tak tau....Hujan mula turun lega sikit sebab dapat sejukkan badan yang panas dengan durian !

Dekat jer Proton City dari Tg Malim

Kampus baru UPSI di Proton City dari jauh... hampir siap....

Pintu gerbang Proton City....banyak rumah tak terjual ..... cuma baru2 ni makin berpenghuni, setelah UPSI ada kampus baru di sini..

Banglow besar tak berpenghuni di Proton City kerana tiada pembeli

Inilah kilang proton.... sangat besar dan panjang..... sayang hujan mencurah tidak membenarkan
saya keluar merakamkan sudut2 lain kilang proton 

Ingat tak mula2 kereta proton keluar dikatakan diperbuat dari tin milo?
Balik dari Tg Malim terus ke Alamanda.... temankan wife beli hp baru.... Oleh kerana saya sering mengambil gambar, maka sayapun tompang sekaki membeli hp SONY dengan built-in camera 8.1 megapixel dengn screen lebih besar kerana Nokia music express saya sering hanged sejak akhir2 ini....


Jadi petang itu saya mengucapkan selamat tinggal kepada NOKIA yang telah banyak berjasa dan telah merakam ribuan gambar kenangan saya selama ini..... memang berbaloi-balai....Pic yang saya upload ini adalah pic terakhir NOKIA.... namun saya akan simpan hp tersebut sebagai Kenangan Yang Terindah....

Selamat Tinggal NOKIA ku.... tersimpan seribu kenangan....terima kasih
my wife yang hadiahkan hp ini lebih setahun yang lalu....
Inilah dia SONY-ERICSSON..... moga berbakti seperti NOKIA...

Bab beli hp..Klong sukarela jadi penasihat mama...budak2 remaja ni memang pakar hp ! 



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...