.

"ANTARA BLOG TERBAIK DI NATIONAL EDUCATIONAL BLOGGING SUMMIT 2011"


MORE THAN 3 MILLION HITS !

Statistik

SPSS - STATISTIK PENYELIDIKAN SECARA SANTAI

Pertanyaan: zahinothman@gmail.com



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sila joint dan sign-in. Anda FOLLOWER kehormat drotspss...

Saya klik Follow dan BANGGA menjadi follower drotspss...

Wednesday, April 20, 2011

VIVA dan BENGKEL PENULISAN CEPAT TESIS UPSI......

VIVA VOCE
Inilah salah sorang student saya....sedang bersiap untuk viva master.... saya sempat curi2 ambil gambar ni..... Jangan takut bagi yang nak viva.... bilik disediakan selesa... siap bunga lagi..... kerusi pulak mak datok... ngalah kerusi dekan....so senyum dan be confident ! Saya yang jadi supervisor dok diam jer.....tak boleh kacau... tengok jer anak buah kena komen itu ini....sekali sekala kena hentam juga....kwang 3X....hehe...


Nasihat saya, jangan tulis panjang2 atas slide, keep it simple and short tetapi jelaskan secara verbal....sebab viva voce tu maknanya "live voice" bukan "read from your PowerPoint slides". Jila sedia slide banyak2..... nampak cam tak confident jer.... lagipun ahli panel nak dengar yang penting2 jer.... sebab diaorang tu expert.....jangan buat diaorang zzzzzz.


Bengkel Penulisan Cepat Tesis UPSI


Bengkel penulisan di UPSI...... jangan lupa saya bila dah grad tau ! Yang kawin tu hantar ler kad jemputan...
Sekarang Tg Malim musim durian..... sorang jer yang ajak saya makan durian free.... hu hu tak dapat pergi sibuk sesangat !!



Mana ler pegi kaum adam ni.... nasib baik ada seorang dua..... 


Tak perasan.... banyak juga bengkel yang saya dah kendalikan tetapi tidak dirakamkan. Maklumlah, baru aje ade blog..... Apapun gud luck to all of you !!


OT

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...