.

"ANTARA BLOG TERBAIK DI NATIONAL EDUCATIONAL BLOGGING SUMMIT 2011"


MORE THAN 3 MILLION HITS !

Statistik

SPSS - STATISTIK PENYELIDIKAN SECARA SANTAI

Pertanyaan: zahinothman@gmail.com



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sila joint dan sign-in. Anda FOLLOWER kehormat drotspss...

Saya klik Follow dan BANGGA menjadi follower drotspss...

Thursday, February 16, 2012

MALAYSIA TECHNOLOGY EXPO (MTE 2012) PWTC

Syukur..... hari pertama MTE 2012 telah berakhir. Saya dan rombongan bertolak dari fakulti seawal 7.10 am. Sampai sahaja di PWTC, kami terus siapkan booth kerana hari ni diadakan penghakiman produk berpotensi dan inivasi oleh judges..... 


Saya telah menjalankan tugas menyakinkan judges akan product animation dengan lancar kerana bantuan Sdr Ady Hameme (tutor) dan Sdri Ally (RA). Tanpa bantuan keduanya, tentu saya akan terkial2.... he he.. 


Pintu utama ke MTE 2012

Bukti penglibatan....




Inilah booth saya..... sedang testing montage dan courseware animasi.....

Sdr Ady dan Ally yang sangat membantu....
Sekali sekala pakai blazer.... hensem...

Sentuhan terakhir sebelum dikunjungi judges.....

Mak oii..... seriusnya judges.....takut den !! 
Terkesima juga mereka nampaknya.... tapi markah adalah rahsia !!

Membuat demonstrasi.....inilah inovasi dan kreativiti... tak berkelip mata judges !!

Bersama org kuat RMC UPM.....

Pelajar sekolah yang melawat booth .....


Malam esok akan diumumkan inovasi yang mendapat pengikhtirafan judges..... Bagi saya, terpilih mewakili UPM pun sudah satu pengikhtirafan.... dan kalau dapat medal tu.... satu bonus atas idea yang telah di curahkan bersama team research Dr. Mokhtar, Dr. Rosnaini dan Prof. Wan Zah....

OT


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...