.

"ANTARA BLOG TERBAIK DI NATIONAL EDUCATIONAL BLOGGING SUMMIT 2011"


MORE THAN 3 MILLION HITS !

Statistik

SPSS - STATISTIK PENYELIDIKAN SECARA SANTAI

Pertanyaan: zahinothman@gmail.com



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sila joint dan sign-in. Anda FOLLOWER kehormat drotspss...

Saya klik Follow dan BANGGA menjadi follower drotspss...

Monday, February 13, 2012

BENGKEL SPSS SIRI 2

Bengkel SPSS Siri 2 berlansung dgn baik wpun saya agak kelam kabut uruskan beberapa perkara serentak sambil kendalikan bengkel. Bengkel yang diorganise oleh Siti Norasikin Muhyaddin ... berlansung dengan relex......  dan spt biasa saya rakamkan beberapa pic kenangan. Terima kasih Siti..... dan kawan2 lain yang menjadi self organiser.... dan memanggil saya mengisi bengkel2 tersebut. Saya fikir, ini antara uniknya bengkel doc map, spss dan qnaire drotspss yang dikendalikan oleh pelajar sendiri.....


Saya ingin kongsi kisah Teo, seorang engineer yang sedang menyiapkan PhD di UTM, KL. Dia memiliki juga kepakaran dalam IT, dan cekap menaip. Tak sangka, wpun berbangsa Cina, menurut Teo, dia menghabiskan 1 minggu membaca blog drotspss dan akhirnya mengambil keputusan utk menyertai kesemua bengkel drotspss. 



Inilah Teo dan komen yang saya terima:
Terima kasih Dr. OT kerana berkongsi pengetahuan dan "wisdom". I encourage fellow researchers to participate in these hands-on sessions early in your research journey.
 
Dua peserta dihadapan ini drove from JB, selang sehari kerana menyertai bengkel qnaire dan SPSS...  


Bersiap utk balik meneruskan perjuangan

Moga sukses.....

Dua peserta dari UMS, Sabah.... sanggup terbang ke BBB menginap di hotel utk menyertai bengkel SPSS.....  salute dengan kegigihan anda....dan tqvm kerana membawa buah tangan dari KK ..... 


OT

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...