.

"ANTARA BLOG TERBAIK DI NATIONAL EDUCATIONAL BLOGGING SUMMIT 2011"


MORE THAN 3 MILLION HITS !

Statistik

SPSS - STATISTIK PENYELIDIKAN SECARA SANTAI

Pertanyaan: zahinothman@gmail.com



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sila joint dan sign-in. Anda FOLLOWER kehormat drotspss...

Saya klik Follow dan BANGGA menjadi follower drotspss...

Wednesday, June 29, 2011

BENGKEL PENULISAN DAN KONFERENS DI ADELAIDE AUSTRALIA

28 Jun hingga 4 Julai, saya ke South Australia dengan serampang 6 mata. Tahu ke pe bende serampang tu? Tengok kamus dewan jika nak tahu. Serampang tersebut adalah...


1. Membentangkan kajian saya bertajuk - SEA: Simple Explicit Animation in Teaching Organic Chemistry
2. Berbengkel penulisan tesis dgn post-graduate di Adelaide
3. Melawat kawan2 lama dan baru kerana disinilah saya membuat Doctor of Education dulu
4. Menyejukkan badan sebab sekarang winter
5. Mencari kamera antik untuk menambah koleksi saya
6. Melihat keindahan taman2 dan tempat2 di Adelaide


Semalam saya telahpun ke University of South Australia (UNISA). Saya telah bertemu pensyarah muda dari UM, UPSI dan sebuah IPG Melaka. Sebelah malam dinner dirumah Nizam / Liza. Syukur, kawan2 lama telah sediakan sebuah rumah, hp, kereta dan GPS untuk kegunaan saya disini. Terima kasih kepada mereka terutama sdr Nizam / isteri, Dr Zaki dan Mohd Awang / isteri, Sdr Sayuti yang membantu saya.




Nine sebaik sahaja menjejakkan kaki di Adelaide


Bersama pelajar post graduate di UNISA. 

Significant Trees di UNISA, moga kedatangan saya juga signifikan!!

UNISA 

Winter di Adelaide, semua pokok tak der daun !!


Dinner di rumah Nizam, anaknya yang manja...
berebut dgn Nine nak pangku

Wife, Nine dan isteri Nizam, jumpa orang kampung di Adelaide


OT

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...