.

"ANTARA BLOG TERBAIK DI NATIONAL EDUCATIONAL BLOGGING SUMMIT 2011"


MORE THAN 3 MILLION HITS !

Statistik

SPSS - STATISTIK PENYELIDIKAN SECARA SANTAI

Pertanyaan: zahinothman@gmail.com



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sila joint dan sign-in. Anda FOLLOWER kehormat drotspss...

Saya klik Follow dan BANGGA menjadi follower drotspss...

Wednesday, June 15, 2011

ANGKA 2 2 2 2 2 !! Berapa banyak 2 da....!

Semalam saya menjadi auditor bagi audit dalaman ke Fakulti Reka bentuk dan Senibina UPM. Sebaik sahaja selesai audit, saya terus menjengah blog dan terkejut mendapat bukaan blog drotspss menunjukkan angka 22222 !
Print screen ini sebagai bukti angka 22222 pada 15 Jun 2011
dan seterusnya jika boleh mencapai 1 juta bukaan !!!



Saya syukur kerana blog drotspss terus menjadi bacaan, malah ada yang membukanya dari Indonesia, Jepun, Taiwan, USA, Philippine dan Brunei. Malangnya saya tidak tahu siapakan yang empunya diri. Apapun, teruskan membuka blog ini dan selagi diperlukan blog ini juga akan terus dikemaskini, jika boleh setiap hari.


Terima kasih kepada yang terus menyokong blog drotspss..... blog ini telah banyak mematangkan saya, membuka peluang bertemu ramai pelajar siswazah...


Ikhlas tapi jauh.... Othman Talib

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...