.

"ANTARA BLOG TERBAIK DI NATIONAL EDUCATIONAL BLOGGING SUMMIT 2011"


MORE THAN 3 MILLION HITS !

Statistik

SPSS - STATISTIK PENYELIDIKAN SECARA SANTAI

Pertanyaan: zahinothman@gmail.com



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sila joint dan sign-in. Anda FOLLOWER kehormat drotspss...

Saya klik Follow dan BANGGA menjadi follower drotspss...

Friday, February 25, 2011

Anda ingin mengkaji pelajar cemerlang sains SPM untuk master dan PhD anda?

Salam,
Saya berminat untuk mengetahui bagaimana trend berfikir pelajar paling cemerlang sains SPM sekolah harian (yang consistent), dari keluarga susah (spt nelayan, petani dll) bagaimana mereka kekalkan motivasi, stail belajar, pengurusan masa dll. Kajian ini mestilah kajian kualitatif menggunakan kaedah seperti grounded theory......supaya trend pemikiran pelajar ini dapat dicungkil secara mendalam dan dijadikan model.

Jika berminat, boleh hubungi saya untuk perbincangan lanjut. Selepas itu, saya akan buat kajian untuk pelajar cemerlang agama + akademik.

Ada sesiapa yang sanggup sahut cabaran saya?

OT

Anak-anak serba kekurangan ini mungkin menjadi pelajar cemerlang... 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...