.

"ANTARA BLOG TERBAIK DI NATIONAL EDUCATIONAL BLOGGING SUMMIT 2011"


MORE THAN 3 MILLION HITS !

Statistik

SPSS - STATISTIK PENYELIDIKAN SECARA SANTAI

Pertanyaan: zahinothman@gmail.com



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sila joint dan sign-in. Anda FOLLOWER kehormat drotspss...

Saya klik Follow dan BANGGA menjadi follower drotspss...

Friday, January 8, 2021

Tajuk 1807 - Zoom dan Google Hangouts..


Pertama kali saya guna Zoom ketika berinteraksi dgn editor Springer di OZ yang interview saya utk satu chapter yang saya tulis dlm buku Springer. Meh saya citer sikit... sebab baru nak guna lagi di saat 'curfew'.
Kedua-dua Zoom dan Google Hangouts mempunyai tujuan asas yang sama... collaboration or meeting or online conference. Kedua-dua boleh download free utk kegunaan fungsi yang basic.
Saya dan angels saya akan guna Zoom sebab hanya gunakan basic meeting sahaja. Itupun dah canggih ! Spt Google Hangouts, Zoom boleh tunjukkan fail spt Ppoint presentation utk di share bersama pada screen komputer.
Chairman hanya perlu ada emel ahli utk invitation dan setiap ahli perlu buka Zoom pada masa yang sama. Better guna lappy, besar sikit, dari guna handphone !
Download di sini: https://zoom.us/download

OT




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...