.

"ANTARA BLOG TERBAIK DI NATIONAL EDUCATIONAL BLOGGING SUMMIT 2011"


MORE THAN 3 MILLION HITS !

Statistik

SPSS - STATISTIK PENYELIDIKAN SECARA SANTAI

Pertanyaan: zahinothman@gmail.com



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sila joint dan sign-in. Anda FOLLOWER kehormat drotspss...

Saya klik Follow dan BANGGA menjadi follower drotspss...

Friday, January 8, 2021

Tajuk 1770 - Buat pertama kali dalam keghairahan yang menggilakan.....



1. Menerbitkan artikel CIJ kini jadi satu keghairahan yang menggilakan. Maka.. sejak seminggu ini aku 'menganalisis' dan unpacked artikel-article CIJ lalu hasilkan 5 template baru: AOT1, AOT2, AOT3, AOT4 dan AOT4a
2. Maka tersenarailah buat kali pertama 20 elemen yang 'wajib' ada dalam artikel CIJ sebelum ia diterima sebagai artikel yang 'lengkap'.
3. Selama ini aku sendiri tidak kisahpun elemen-elemen ini, asalkan siap artikel utk dihantar, tapi akhirnya di tolak atau buat pembetulan. Maybe dalam artikel tersebut ada 10 element sahaja, sedang editor dan reviewer yang experienced mudah sahaja mengenalpasti ketempangan isinya yang tidak lengkap (bukan tebal jadi perhitungan !).
3. Apakah elemen-elemen tersebut? Aku akan sampaikan ketika aplikasi hands-on penggunaan 5 template dgn 20 elemen tersebut dalam bengkel aku di FPP, UPM...
5. Maklumat lanjut bengkel... sila klik:
https://forms.gle/nGz7ZegCHxRzptEK9

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...