.

"ANTARA BLOG TERBAIK DI NATIONAL EDUCATIONAL BLOGGING SUMMIT 2011"


MORE THAN 3 MILLION HITS !

Statistik

SPSS - STATISTIK PENYELIDIKAN SECARA SANTAI

Pertanyaan: zahinothman@gmail.com



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sila joint dan sign-in. Anda FOLLOWER kehormat drotspss...

Saya klik Follow dan BANGGA menjadi follower drotspss...

Friday, January 8, 2021

Tajuk 1787 - Tersebutlah Kisah...



Kisahnya pernah aku tulis. Dr. Siti Faizah Sheikh Said, angel aku yang menyiapkan PhD dikala suami mengidap kanser.. dan akhirnya menyambut kejayaan konvo di hospital (foto dgn pakaian konvo di hospital yang beliau hantar kepada aku). Hari ini suami beliau pergi menemui Illahi.. Inna Lillahi wa inna ilayhi raji'un.
Aku dulu menyiapkan tesis Master juga ketika isteri mengidap kanser, sedang anak-anak masih kecil. Tetapi dia pergi dahulu sebelum majlis konvokesyen. Inilah kehidupan... untuk kita teruskan.. termasuk PG yang sedang dalam 'perjuangan'....
OT



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...