.

"ANTARA BLOG TERBAIK DI NATIONAL EDUCATIONAL BLOGGING SUMMIT 2011"


MORE THAN 3 MILLION HITS !

Statistik

SPSS - STATISTIK PENYELIDIKAN SECARA SANTAI

Pertanyaan: zahinothman@gmail.com



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sila joint dan sign-in. Anda FOLLOWER kehormat drotspss...

Saya klik Follow dan BANGGA menjadi follower drotspss...

Friday, April 19, 2013

Tajuk 471: Satu lagi kejayaan awal calon PhD....

Sambil aku membelek fbook calon PRU13 Negeri Sembilan.... sebab ada kawan aku bertanding di Gemencheh... moga berjaya....tiba2 aku terima satu message kejayaan calon PhD UTM SKudai...secara lansung dari fbook... kejayaan awal bagi meneruskan penyelidikan peringkat PhD.... tahniah... moga memberi semangat kepada kawan2 yang lain...


Bengkel UTM Skudai 2012
Antara bengkel teramai 

As salam Dr...

Saya nak ucap berbanyak time kasih atas segala ilmu yng Dr ajar selama nie dan juga info dlm blogspot...

Saya defence proposal pagi tadi dah telah lulus tanpa pembetulan...cuma perlu tambah kaedah pemerhatian dlm kaedah kualitatif kelak...

Sume nye saya pelajari dari blog Dr dan sume kursus penulisan tesis., atlas,bina soal selidik dll..terima kasih yng x terhingga smoga Dr sekeluarga sntiasa dlm lindungan dan rahmatNYA..jua dimurahkan rezeki dan dipanjangkan umur agar dpt terus membantu kami semua...aaminn...

Dari:
S K A
UTM Skudai

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...