.

"ANTARA BLOG TERBAIK DI NATIONAL EDUCATIONAL BLOGGING SUMMIT 2011"


MORE THAN 3 MILLION HITS !

Statistik

SPSS - STATISTIK PENYELIDIKAN SECARA SANTAI

Pertanyaan: zahinothman@gmail.com



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sila joint dan sign-in. Anda FOLLOWER kehormat drotspss...

Saya klik Follow dan BANGGA menjadi follower drotspss...

Saturday, April 13, 2013

Bengkel UTM Skudai....

Aku sedang bersantai di JJusco Skudai... selepas selesai bengkel di Kolej Tun Hussein Onn, UTM. Aku sedang menunggu masa utk ke airport kerana delay... Dah le pagi tadi delayed.... malam ni delay lagi.... dah macam jadi trademark ler pulak airasia ni... 

Apapun aku berterima kasih kepada Ismail Hakimi yang menganjurkan bengkel serta Zul yang mengambil aku dari airport. Kali ini bengkel aku cukup cool sebab aku dapat sampaikan message dengan baik... 


Cooool !!
Selepas ini menulis tesis tak dapat ditahan2 lagi....

Selain dari memberikan pandangan kepada masalah peserta bengkel, aku juga dapat berbincang dengan seorang PhD candidate dari Nottingham Uni, UK yang menghadiri bengkel. Tak sangka bengkel sempoi2 aku ni bertaraf international juga dan berciri Satu Malaysia.... dgn peserta berbilang kaum...

Juga rasa hormat kepada seorang pensyarah UTM yang membawa 4 pelajarnya utk berkongsi pengalaman dgn ku. Ada permintaan utk aku ke UTHM pulak.... jadi aku tunggu pelawaan tersebut sebab aku tak pernah ke sana. 


Hari ini aku tak bawa DSLR Nikon aku... jadi guna kamera compact jer... so pic berikut kureng skit kualitinya ... 


Dewan yang sungguh selesa....
  
Dimulai dengan idea
 "PhD adalah latihan praktikal kedoktoran"

Happy jer...bila berkenalan dgn KOT Cycle

Hilang stress abang2 ni dgn SROT

Relex ...kerana anda ada RFOT

Menulis tesis memang tension....
jadi buat ler cara yang efficient

Ustaz zaman IT...mencuba "Proofing dan Auto correct"

Fahami idea DMIRMIW
Apsallah aku tak tahu page break ni

Senyum seindah suria yang membawa cahaya...

Masa utk hands on aktiviti... bina TOC, LOT dan LOF

Tersenyum melele dengan Mendeley

Jgn ada mental block dalam menulis...

Barisan penganjur....

Bersama seorang pensyarah dan anak buahnya

Jika dibuat perbandingan dgn ANOVA ni... 

Dah penat berdiri .... kena bantu jugak... 

OT

1 comment:

  1. Best.. wlupun penat, rasa sangat berbaloi... phd candidate uthm

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...