.

"ANTARA BLOG TERBAIK DI NATIONAL EDUCATIONAL BLOGGING SUMMIT 2011"


MORE THAN 3 MILLION HITS !

Statistik

SPSS - STATISTIK PENYELIDIKAN SECARA SANTAI

Pertanyaan: zahinothman@gmail.com



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sila joint dan sign-in. Anda FOLLOWER kehormat drotspss...

Saya klik Follow dan BANGGA menjadi follower drotspss...

Thursday, October 11, 2012

Tajuk 393 - CURRENT TRENDS dan 8 journal terbaik TECHNOLOGY-ENHANCED LERNING

Hari ini hari kedua saya di ICEEPSY Conference, Istanbul. Bersama ini saya rakamkan beberapa lagi pics di hari kedua.....dan yang paling penting saya ingin berkongsi slides key-note speaker berkaitan research dalam technology-enhanced learning.


ready..set...shot !!


Santai dgn geng USM dan UIA antara parallel session.... kanan sekali AP Dr Adnan (UIA)
Bersama orang kuat Science Education dari US

Bersama keynote speaker

Berikut adalah slide yang dimaksudkan.... saya ambil mana yang penting sahaja...termasuklah 8 journal terbaik dalam computer and education.. khusus kepada current trends in technology-enhanced learning. 

Maaf ler tak sempat nak crop pic slide berikut.... 


















Moga ini menjadi satu lagi usaha sharing semasa kita....utk sama2 timba kebaikkan...

OT


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...