.

"ANTARA BLOG TERBAIK DI NATIONAL EDUCATIONAL BLOGGING SUMMIT 2011"


MORE THAN 3 MILLION HITS !

Statistik

SPSS - STATISTIK PENYELIDIKAN SECARA SANTAI

Pertanyaan: zahinothman@gmail.com



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sila joint dan sign-in. Anda FOLLOWER kehormat drotspss...

Saya klik Follow dan BANGGA menjadi follower drotspss...

Wednesday, October 10, 2012

ICEEPSY - Knowledge sharing di Istanbul Turkey

Salam,
Kali ini saya dan wife berkesempatan ke ICEEPSY Conference di Istanbul. Saya excited sebab macam2 kisah  berlaku di Turki yg kita baca di dada akhbar.... tapi zaman semakin berubah, saya lihat ramai wanita Turki yang bertudung dan azan juga kedengaran.....dalam bahasa arab bukan bahasa Turki!!

Emmm..... terjumpa ramai kawan2 dari Malaysia yang turut sama termasuk salah seorang peserta bengkel semasa di UUM, Sdr Soon Singh. Lain kali nak pergi konferens kat Iceland.... supaya tak ada peserta lain dari Malaysia !!

Sama seperti saya ke Beijing dan Taiwan, keluar sahaja saya dari airport hampir semua yang saya temui tak faham Bahasa Inggeris... sampai nak bertanyakan shuttle bus pun susah..... Cuaca minggu ini di Istanbul sejuk tapi nyaman .... sekitar 20 - 25 celcius waktu siang dan agak sejuk sekitar bawah 15 celcius waktu malam....

Nanti saya akan kongsikan apa-apa yang dapat saya pelajari. Dalam kesempatan ini saya cuma ingin upload pic sahaja dulu..... 


Bersama Mr Soon Singh, pensyarah UMS di KLIA
  
Selamat sampai di Kamal Ataturk Airport

Matawang Turkey Lira.... mereka tak berapa  guna Euro....

Masih ingat kisah Kamal Ataturk?

Wife mendaftar sebaik sampai di hotel

Bukti.....anak Talib telah registered !!

Wife bersama geng dari UIA

Saya dgn geng USM


Peserta lain pakai coat.. aku tetap selesa dgn jean 
(Ada penulis buku berkata, Steve Job berjaya selepas dia mula pakai jeans....?)

Opening ceremony....
  
Keynote speaker - dari Harvard University

Ini adalah slide terakhir keynote speaker di atas.... ada sesapa yang nak buat kajian spt yang disarankan?



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...