.

"ANTARA BLOG TERBAIK DI NATIONAL EDUCATIONAL BLOGGING SUMMIT 2011"


MORE THAN 3 MILLION HITS !

Statistik

SPSS - STATISTIK PENYELIDIKAN SECARA SANTAI

Pertanyaan: zahinothman@gmail.com



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sila joint dan sign-in. Anda FOLLOWER kehormat drotspss...

Saya klik Follow dan BANGGA menjadi follower drotspss...

Wednesday, November 16, 2011

TAJUK 262: Betul ke 'No Gap No PhD'?

Tak betul....

2 comments:

  1. Salam Dr,
    TQ..TQ...TQ...Dr. Entry Dr. memang telah membuka mata saya. Saya spent masa yang sangat lama (1 tahun lebih + tugasan harian)untuk menggali journal2...mencari-cari arah yang patut dituju.... Journal telah banyak dikumpul di dalam pelbagai folder pelbagai fokus. Tetapi belum dapat menghasilkan satu proposal pun. Saya rasa masalah saya ialah tidak dapat fokus dan terlalu ambitious. Sejak melayari blog Dr. seminggu yang lepas, saya mula fokus dan sedang membaca journal2 sambil membuat catatan di dalam table. Saya mulai nampak sedikit-demi sedikit apa yang telah dikaji dan prospect untuk future research. Kini, masih lagi dalam proses membaca. Selepas selesai membaca dan synthesis matrix agak lengkap, then baru saya akan lihat problem yang akan menjadi gap dalam research. betul tak cara saya buat ni berdasarkan tips Dr? Harap2 proposal phd dapat saya siapkan by end of december. Insya-Allah. Semoga Allah permudahkan proses penggalian saya dan memberi ilham kepada saya. AMIN.

    ReplyDelete
  2. smua pelajar fening semasa tentukan tajuk. tulisan tentang research gap ini sangat solutif...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...