.

"ANTARA BLOG TERBAIK DI NATIONAL EDUCATIONAL BLOGGING SUMMIT 2011"


MORE THAN 3 MILLION HITS !

Statistik

SPSS - STATISTIK PENYELIDIKAN SECARA SANTAI

Pertanyaan: zahinothman@gmail.com



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sila joint dan sign-in. Anda FOLLOWER kehormat drotspss...

Saya klik Follow dan BANGGA menjadi follower drotspss...

Monday, November 7, 2011

KOLEKSI KOMEN PILIHAN BHG 5

Tips yang sangat membantu. terima kasih Dr. saya selalu menghadapi masalah membuat ayat yang precise. selalu ayat menjadi berjela2. dengan harapan thesis menjadi tebal. :(



Tq Dr beri keberanian utk saya suarakan apa yg saya nak katakan dlm kajian saya.




Salam, dr, cerita yg sgt menarik... for your info, sy salah sorang follower dr yg selalu 'follow/baca'blog dr nih... n hope sy leh jadik cam dr gak, hihi...sentiasa bersemangat n very der helpful.. may god always bless u...
By Anonymous on Rahsia 10.10.10 yang anda tidak tahu.... on 5/11/11



Salam dr, trima kasih di atas segala tunjuk ajar... masa awal2 klas tension jugak dgn statistik,.. when time goes by, barulah boleh faham statistik biar pun x lah sepenuhnya... trima kasih krn menjadikan statistik subjek yg diminati dgn cara yang sempoi, relax n menarik :) -cik sarawak-



Terima kasih atas bantuan dan perihatin Dr. web ini harus menjadi medan percambahan ilmu yang baik. ilmuwan seprti Dr. harus ada di arena pendidikan. matang, resposibel, prihatin dan jujur. syabas. MASRI
By Anonymous on Tajuk 118 - JADUAL SAMPLE SIZE COHEN on 4/12/11




Salam Dr OT. Terima kasih byk2 kerana sudi berkongsi ilmu. Tak pernah sangka Word boleh buat macam2 especially dlm kerja2 menulis tesis. Cara Dr OT tackle LR pun sgt santai dan mudah faham. Sayangnya tak berkesempatan join bengkel SPSS esok... Seronok dan enjoy join bengkel tadi... Kalau ada rezki buat PhD, agaknya boleh jadikan Dr OT supervisor eh?



Saya rasa gembira terjumpa blog dr... daripada amatan awal saya...rasanya banyak ilmu yang saya boleh terima dari blog ini... saya merupakan pelajar Master di Fakulti Pendidikan UTM...saya memerlukan banyak bahan berkaitan penyelidikan kerana ini kali pertama melibatkan diri dengan penyelidikan memandagkan sewaktu degree dulu takda buat tesis... Harap blog dr ni dapat membantu... kena selongkar satupersatu ni... terima kasih dr...





1 comment:

  1. Assalamualaikum Dr. Sungguh bertuah rasanya bila menemui blog yang banyak manfaat ni. Agaknya bila Dr nak turun ke Zon Selatan..exp utk student di UTM, UTHM ...harap ada perancangan ke arah itu kerana ramai berminat.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...