.

"ANTARA BLOG TERBAIK DI NATIONAL EDUCATIONAL BLOGGING SUMMIT 2011"


MORE THAN A MILLION HITS !

Statistik

SPSS - STATISTIK PENYELIDIKAN SECARA SANTAI

BENGKEL ANJURAN DR OT:

(1) TULIS TESIS CEPAT & PENGURUSAN ARTIKEL MENDELEY

(2) PENGENALAN ANALISIS DATA KUANTITATIF SPSS

(3) ANALISIS DATA KUALITATIF DGN ATLAS.ti

(4) BENGKEL BINA DAN ANALISIS SOAL SELIDIK

Ingin anjur bengkel ditempat anda? Email ke:

zahinothman@gmail.com



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sila joint dan sign-in. Anda FOLLOWER kehormat drotspss...

Saya klik Follow dan BANGGA menjadi follower drotspss...

Monday, September 12, 2011

TAJUK 218: PECIPTA 2011 - Lihat Booth USIM, USM, UPSI, UTEM....

Jam tepat 7.30am. Saya dah terpacak di KLCC, datang awal sebab takut jam. Saya ni fobia jam.... sebab malas nak buang masa dalam keta.


Saya pun berjalan masuk ke KLCC.... sorang2 jer....


Buka pintu... terlihat booth2 IPTA yang ambil bahagian dalam PECIPTA 2011. Emmm.... menarik juga...tambahan dah banyak IPTA terlibat.


Suasana sunyi.... hanya ada beberapa pekerja dan staff IPTA yang dah datang lebih awal. Saya ambil peluang merakamkan booth2.... 


UNIMAP - kecil tapi hebat..


Perhatikan nama penyelidik..... tak ada gelaran....
Dalam dunia akademia... Dr, Prof dll TIDAK AKAN
DITULIS pada artikel mahupun hasil penyelidikan.

Tahu kenapa?


Ramai yang tak perasan Uni Sultan Zainal Abidin .....
UnisZa.... comel nama ni...


UTeM .... 


Walaupun jauh tetap turut serta bah....


He he....... ada bodyguard.... inilah booth saya and geng.....
Uni Malaysia Terengganu.... kelah mu ado bot pulok..


Konsep flora USM..... sejuk mata memandang....


Decorative dan menarik....


Tetap gah....


Emmmm.... nak tengok per dia orang buat 


USIM....


Univertiti Malaysia Kelantan... paling sempoi....
open air concept.... tabik kat mu....


Tuan rumah....Booth yang sempit kerana
rekabentuk yang terlalu compact !


UMP.... umpp.....


Petugas KLCC....Sila ikut tapak kaki....


Low profile..... cuma lot gerai tanpa booth...


UPSI...


UIA..... masuk jer booth ni terus nampak kajian menggunakan
analisis SEM.... emmm

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...