.

"ANTARA BLOG TERBAIK DI NATIONAL EDUCATIONAL BLOGGING SUMMIT 2011"


MORE THAN 3 MILLION HITS !

Statistik

SPSS - STATISTIK PENYELIDIKAN SECARA SANTAI

Pertanyaan: zahinothman@gmail.com



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sila joint dan sign-in. Anda FOLLOWER kehormat drotspss...

Saya klik Follow dan BANGGA menjadi follower drotspss...

Wednesday, September 18, 2013

Tajuk 518: Email kejayaan rakan anda !!

Email yang aku terima...utk dikongsi....

Assalamualaikum Dr OT

Saya tak pernah masuk bengkel Dr. Saya tak pernah balik M'sia sejak 2009, jadi saya jumpa Blog Dr semasa tengah surfing website untk cari guidelines utk menulis thesis. Saya terpaksa baca entry2 Dr yg masa itu dah banyak, dan saya select mana yg perlu dan juga motivasi, lepas itu saya faham betul2 apa yg Dr tulis, then saya tulis! 

Alhamdulillah...bila materials dah ada, results dah ada, articles dah ada, sudah baca articles…..jadi penulisan amat2 lancar. Saya seriously menulis chapter 1 (sebagai trial and error dulu) semasa cuti Christmas 2011, selepas menghadam semua entry Blog Dr. Selepas dah nampak rupa bentuk Chapter, apa lagi...chapters yang lain lancar saja lah...

Alhamdulillah, saya telah selamat menjalani viva semalam di University of xxx dan awarded PhD with minor corrections. Viva saya hanya sejam saja. Minor corrections itu pula ialah typo errors dan tiada sebarang tambahan maklumat. Alhamdulillah...

Thesis saya akan dijadikan rujukan utama (Mat saleh kata 'Bible') dalam bidang berkaitan. Alhamdulillah.

Saya ingin mengucapkan terima kasih pada blog Dr OT kerana 'membimbing' saya in silence sehingga thesis saya diangkat sebegitu rupa. Alhamdulillah...

Sekian, 

Miss Sy
 



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...