.

"ANTARA BLOG TERBAIK DI NATIONAL EDUCATIONAL BLOGGING SUMMIT 2011"


MORE THAN 3 MILLION HITS !

Statistik

SPSS - STATISTIK PENYELIDIKAN SECARA SANTAI

Pertanyaan: zahinothman@gmail.com



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sila joint dan sign-in. Anda FOLLOWER kehormat drotspss...

Saya klik Follow dan BANGGA menjadi follower drotspss...

Monday, May 5, 2014

Kenangan di Adelaide, Australia 2014

Adelaide, tempat aku mendapat doctorate... tempat aku mengenal dunia luar.... tempat paling bersih dan nyaman pernah aku lihat dari puluhan bandar2 besar seluruh dunia yang aku pergi.... tempat paling selesa dan peramah... segalanyanya sistematik dan mudah.... dan tempat anakandaku bersemadi  buat selama-nya... Adelaide kenangan bersamamu tidak akan terlupakan....

Saksikan Adelaide.... bandar Mediterranean...yang bersih dan nyaman....














































No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...