.

"ANTARA BLOG TERBAIK DI NATIONAL EDUCATIONAL BLOGGING SUMMIT 2011"


MORE THAN 3 MILLION HITS !

Statistik

SPSS - STATISTIK PENYELIDIKAN SECARA SANTAI

Pertanyaan: zahinothman@gmail.com



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sila joint dan sign-in. Anda FOLLOWER kehormat drotspss...

Saya klik Follow dan BANGGA menjadi follower drotspss...

Thursday, December 27, 2012

SEMPOI....Bengkel ATLAS.TI Siri 3 BANGI !!

Hari ini saya bercuti..... utk kendalikan bengkel Siri 3 ATLAS.TI di Bandar Baru Bangi. Esokpun cuti sebab ada retreat utk research ERGS saya pulak sampai weekend. 

Terima kasih diucapkan kepada Sdr Anuar yang menjadi organiser Bengkel ATLAS.TI Siri 3 serta kehadiran tiba2 Sdri Khyrina Airin orang kuat DSG yang datang dari Melaka utk sama2 dalam bengkel. Kali ini peserta berjaya membina banyak network.... phew... ternyata ATLAS.TI sangat mudah dan sempoi... saya pun tak caya .... !!

Berikut photo yang sempat dirakamkan.



Jgn ler serius sangat.... ATLAS.TI mudah saja....


Lesen ATLAS.TI cuma USD99 utk 2 orang selama 3 tahun...
lebih murah dari software analysis qualitative yg lain, now ada offer 20% ler pulak !!


Tunjukajar sediakan open coding.....


Coding utk video, music dan photo...



Dah siapkan open coding.... buat ler pulak category .... tu ler dia axial coding


Suasana sempoi dan santai...




Emmm.... dari axial coding buat ler pulak network .... tu ler selective coding...




Create Excel dan graph dgn ATLAS.TI.... utk jadikan data tu quantitative.....yezzza...


Wow ko tengok ni sis.... canggih network aku ni...terkesima aku...


Wooo.. inilah yang aku cari selama ni... network !!


Network....salah satu product bengkel....
Network lagi.... kali ni color2 pulak.....


Click ni utk buat memo....link dgn codes...baru ko ada self reflection


Tahniah semua....syabazzzz... siap ada bawa baby lagi !!


Anuar bergambar kenangan bersama hasil bengkel di screen.....tersenyum lebar ko... jumpa lagi...gud luck !!


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...