.

"ANTARA BLOG TERBAIK DI NATIONAL EDUCATIONAL BLOGGING SUMMIT 2011"


MORE THAN 3 MILLION HITS !

Statistik

SPSS - STATISTIK PENYELIDIKAN SECARA SANTAI

Pertanyaan: zahinothman@gmail.com



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sila joint dan sign-in. Anda FOLLOWER kehormat drotspss...

Saya klik Follow dan BANGGA menjadi follower drotspss...

Monday, September 3, 2012

BENGKEL PENULISAN TESIS - Dari Selat Tebrau ke Berlin

Terima kasih kepada peserta yang hadir dalam bengkel Penulisan Tesis...... termasuk yang saya tak sangka datang dari Singapore. Juga seorang pelajar dari Berlin, German,  yang balik bercuti...... yang sempat membisikkan kepada saya utk menjemput saya ke Berlin.. betul ker? Jemput bro.... jangan tak jemput !! 

Kehadiran dua orang ex-pelajar saya semasa menjadi guru kimia dulu kini juga lecturer yang sedang buat PhD... tentu membanggakan saya... wpun dah lebih 20 tahun tak jumpa.... saya masih mengenali mereka...

Maaf kerana suasana bilik yang packed.... sebab kehadiran yang diluar jangkaan..... dan bagi yang berada dalam senarai menunggu, akan dimaklumkan bengkel seterusnya nanti...

Berikut adalah message yang dihantar oleh peserta sebaik sahaja bengkel selesai, mudah2an memberi manfaat kepada yang hadir...


"Alhamdulillah selesai sudah sehari menghadiri Bengkel Penulisan Pantas Tesis yang dikendalikan oleh Dr. OT. Jutaan terima kasih di atas ilmu dan perkongsian yang diberikan sepanjang hari ini. Sangat bermanfaat. Dan saya sangat menggalakkan rakan-rakan yang sedang atau akan melanjutkan pelajaran  untuk menghadiri bengkel yang dianjurkan beliau..." 

- Saadiah Khair (via facebook)


"Salam Dr. I am so happy dapat join bengkel yg Dr adakan  baru-baru ini. There a lots of seminar/courses yg penah saya hadiri sblm ini, but your bengkel such an interesting, different and helpful! =)....."

- Nurul Fariha Lokman (via gmail)


Jangan lupa download Sijil Penyertaan dgn klik link yang disediakan di bawah shout-mix !! Now anda boleh pilih utk print sijil dgn warna kegemaran anda.... emmmm

Photo sepanjang bengkel utk dikongsi....


Suasana bengkel....sebahagian besar pelajar PhD....
Masa untuk bekerja dengan efficient !




Focus .....

Dari pelbagai disiplin dan IPTA / IPTS berbeza dengan satu matlamat !!


Confident !!
Phd..... susah ker? Tak der lah.....

Langkah awal mestilah Intensive Literature Search

Then..... z-draft.... sempoi !!


Nazri (gorgeous memakai t-shirt) ... sila kirim salam dengan kawan2 di Berlin, Germany. 

Sila download link utk hand-out bengkel: Hand-out 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...