.

"ANTARA BLOG TERBAIK DI NATIONAL EDUCATIONAL BLOGGING SUMMIT 2011"


MORE THAN 3 MILLION HITS !

Statistik

SPSS - STATISTIK PENYELIDIKAN SECARA SANTAI

Pertanyaan: zahinothman@gmail.com



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sila joint dan sign-in. Anda FOLLOWER kehormat drotspss...

Saya klik Follow dan BANGGA menjadi follower drotspss...

Friday, March 8, 2013

KURSUS PERSIAPAN PHD @ UNISZA !


Tahniah atas penganjuran Kursus Persiapan PhD di UNISZA dan terima kasih atas jemputan yang aku buat terima buat kali ke2. Ucapan tahniah juga kepada TNC UNISZA yang turut sama turun padang bagi menunjukkan sokongan beliau.

Ini respon segera saya perolehi dari satu email peserta yang saya lampirkan ... TQVM juga kepada AMYusoff yang telah turut serta... kongsi2kan bersama...

Assalamualaikum Dr,
Pertama sekali saya nak ucapan terima kasih tak terhingga di atas input yang amat100x berguna kepada saya yang saya tak mungkin dapat di tempat lain. Allah bless you Dr..  Insya Allah dengan ilmu yang diberi saya amat yakin untuk memulakan Phd dengan cepat dan muga ilmu ini sentiasa berkat hingga akhir hayat. Saya akan kongsi ilmu bersama rakan-rakan saya.... Terima kasih Dr. Tolong halalkan segala ilmu ini ya Dr.

from:

AMYusoff

Aku yang dah biasa mengisi bengkel secara sempoi kekok juga bila ada TNC turut sama. Layanan yang baik  dari pihak UNISZA diucapkan terima kasih…..

Aku tabik dan rasa hormat kepada seorang professor  yang telah lama berkhidmat termasuk di UM dan kini di UNISZA. Kesungguhan beliau dari awal sampai akhir menjadi peserta bengkel kerana ingin mengetahui apa yang aku ingin sampaikan menunjukkan sikap terbuka beliau yang terpuji. 

Terima kasih juga kerana UNISZA telah membuka tempat kepada 15 peserta luar terutama kepada peserta dari UMT. 



























No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...