.

"ANTARA BLOG TERBAIK DI NATIONAL EDUCATIONAL BLOGGING SUMMIT 2011"


MORE THAN 3 MILLION HITS !

Statistik

SPSS - STATISTIK PENYELIDIKAN SECARA SANTAI

Pertanyaan: zahinothman@gmail.com



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sila joint dan sign-in. Anda FOLLOWER kehormat drotspss...

Saya klik Follow dan BANGGA menjadi follower drotspss...

Friday, July 22, 2011

BENGKEL DOCUMENT MAP DI MMU CYBERJAYA

Kali ini saya dijemput oleh sekumpulan pensyarah di Faculty of Creative Multimedia (FCM) MMU, Cyberjaya untuk memberikan bengkel Document Map bagi penulisan tesis secara efisyen.


Kali ini suasana persekitarannya agak berbeza kerana FCM kelihatan lebih kreatif dari tempat2 bengkel yang pernah saya pergi.... saksikan...


Tunjukarah....yang ini standard jer kat mana2 universiti...


Pintu masuk FCM


Creative bila tiang2 dihias...


Poster2 menyambut kedatangan saya....
Dalam lif pun........

dan corridor.....


Tempat bengkel.....alamak...... mana perginya kaum ADAM !


Tekun mencuba....


Muda2nya lecturer FCM MMU ni....




Sampai dua orang beri bantuan....




Klik jer kat icon ni...


1Malaysia....ma


Easy ma..... just click this button....


This is roman and this is arabic....


Terima kasih kerana kedatangan saya juga dapat membuka jalan untuk collaborate dengan pensyarah di FCM....


OT

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...