.

"ANTARA BLOG TERBAIK DI NATIONAL EDUCATIONAL BLOGGING SUMMIT 2011"


MORE THAN 3 MILLION HITS !

Statistik

SPSS - STATISTIK PENYELIDIKAN SECARA SANTAI

Pertanyaan: zahinothman@gmail.com



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sila joint dan sign-in. Anda FOLLOWER kehormat drotspss...

Saya klik Follow dan BANGGA menjadi follower drotspss...

Monday, May 23, 2016

Tajuk 859 - Pilot Artikel of Topic (PAOT)... Ibarat "tikus jatuh di beras"

Aku mula berjinak2 dengan mobile apps dalam sains... sebab itu adalah state of the art dalam bidang aku. Aku tak berapa nak buat kajian seperti "The relation between P, Q, R.... towards S and T" sebab bagi aku ini bukanlah satu authentic research dalam bidang aku sebab dapatan yang diperolehi masih bersifat "superficial relationship"... wpun sedalam manapun analisis yang dikemukakan. Jika PG yang buat, its OK..

Berbalik kepada tajuk. Pilot Artikel of Topic atau PAOT adalah artikel yang telah menghimpun review dalam sesuatu topik. PAOT juga adalah artikel2 yang hampir sama dgn apa yang anda sedang lakukan. Contoh:



Jadi, jika anda buat apapun kajian... manalah tahu, cuba dapatkan PAOT yang review isu yang anda kaji... perghhhh....ini adalah ibarat "tikus jatuh ke beras" akan memudahkan lagi anda.
Berikut adalah PAOT (2016) yang baru muncul dari search Mendeley aku....yang menggunakan Scopus data base.. sekadar berkongsi sesuatu yang boleh anda fikir2kan..

OT

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...