.

"ANTARA BLOG TERBAIK DI NATIONAL EDUCATIONAL BLOGGING SUMMIT 2011"


MORE THAN 3 MILLION HITS !

Statistik

SPSS - STATISTIK PENYELIDIKAN SECARA SANTAI

Pertanyaan: zahinothman@gmail.com



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sila joint dan sign-in. Anda FOLLOWER kehormat drotspss...

Saya klik Follow dan BANGGA menjadi follower drotspss...

Saturday, May 11, 2013

BENGKEL USM PENANG

Aku baru sampai di airport Penang. Jam baru pukul 8 pm... flight aku 11.20 pm. So aku lepak dulu di Pinang Kopitiam pekena kopi sambil menyiapkan entry ini. Airport Penang makin cantik.... dan aku boleh dapat wifi dari McD wpun duduk di kopitiam....

Terima kasih pada Sakiinah yang uruskan bengkel di USM. Tahniah kepada peserta yang hadir.....

Ini email yang saya terima sebaik sahaja sampai dirumah....

Good morning Dr OT,
Bengkel yang dikendalikan oleh Dr di usm sangat efektif kepada saya yang sedang memulakan penulisan thesis. Dr boleh tak kendalikan program SPSS untuk para pensyarah di Institut Pendidikan Guru Kampus Sultan Abdul Halim pada pertengahan Jun. Tolong semak jadual Dr dan maklumkan tarikh yang sesuai.....

Regards.
Baskaran S.



























No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...