.

"ANTARA BLOG TERBAIK DI NATIONAL EDUCATIONAL BLOGGING SUMMIT 2011"


MORE THAN 3 MILLION HITS !

Statistik

SPSS - STATISTIK PENYELIDIKAN SECARA SANTAI

Pertanyaan: zahinothman@gmail.com



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sila joint dan sign-in. Anda FOLLOWER kehormat drotspss...

Saya klik Follow dan BANGGA menjadi follower drotspss...

Friday, January 8, 2021

Tajuk 1798 - Bila Prof. KJ ...


Ramai yg kenal Prof. KJ. Dia insan unik. Publication bagi dia macam makan kacang.. Aku tak nak citer pasal itu. Itu kepakaran dia.
Aku tak kenal beliau sebelum ini. Hanya mendengarnya dari rakan-rakan. Aku ni ibarat pemain kampung dan beliau pemain professional..
Bulan lepas aku joint bengkel beliau anjuran fakulti. Bengkel plak dibuat betul2 depan bilik aku. Akupun joint.
Aku terkejut bila dia panggil aku 'OT'. Bila plak dia kenal aku yg kerdil ni? Tak cukup dgn itu.. beliau crop satu status FB aku dlm slide beliau. Patutlah...
Itu aku ok je. Yang aku tak tahan.. dia emel dan WA tanya progress artikel Q1 yg sdg aku tulis dari bengkel berkenaan. Mmg suatu yg aku tak sangka.. respect kpd beliau yg betul2 serius memastikan penerbitan artikel tersebut.. diselit2 dgn perbualan kehidupan aku.
Maka... aku tidak lagi kehairanan akn komitmen beliau yg tinggi dilangit dlm penerbitan dgn sikap beliau yg merendah dibumi... a truely Professor !
Tqvm Prof... 

OT



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...