.

"ANTARA BLOG TERBAIK DI NATIONAL EDUCATIONAL BLOGGING SUMMIT 2011"


MORE THAN 3 MILLION HITS !

Statistik

SPSS - STATISTIK PENYELIDIKAN SECARA SANTAI

Pertanyaan: zahinothman@gmail.com



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sila joint dan sign-in. Anda FOLLOWER kehormat drotspss...

Saya klik Follow dan BANGGA menjadi follower drotspss...

Saturday, June 25, 2011

BENGKEL PENULISAN UMS (HARI 1) - 25 June 2011

Hari ini bermula Bengkel Penulisan Tesis dan Statistik Inferens di UMS. Zaman NET-G ini, siswazah tak boleh lagi bekerja sendirian. Anda perlu collaborate untuk menambah skill membuat tesis. 


Pictures are worth than thousand words !!

Ini ler signboard bengkel - tanpa ini dijamin sesat !

Masjid UMS yang sangat unik.... warna pink lagi.
Orang kuat bengkel (tudung cerah kanan) sedang beri arahan. 
" Dulu aku tulis Table of Content seminggu bah.
Hari ini aku buat tak sampai seminit..!! "
Belajar idea DIRDIO dalam menulis tesis. 
Apa benda tu, perfume ker?
Tulah dia DO IT RIGHT, DO IT ONCE ! 

Barisan orang kuat belakang tabir .... comel2 diaorang ni...

Tahu MSWord belum tentu lagi anda tahu menulis
dengan cekap dan efisyen

10 langkah mudah DIRDIO...

Bibliography.... mudahnyer dengan DIRDIO!


Bila pompuan berjumpa.....
Berbual tanpa gossip spt gulai tanpa garam.... 
Tak cukup dalam bengkel, masa makanpun sambung lagi....
Emm.... terlebih sudah !

Heading 1, Heading 2.... mana lak Heading 3 ni?



LR bukan lagi himpunan ringkasan kajian lepas...
Ini LR kajian aku....perspektif aku... suara aku
aku mesti kritis...YESS !!


Aik, nak buat page number pun sampai 2 orang yang ajar?

1Thesis1File....baru sanang mahu edit bah...

Tulis tesis perlu keluarkan idea... biar mengalir macam
sungai Tamparulli ..
Senang2 pun nak tanya... atau nak manja akak2 ni?

Aktiviti hands-on. Gunung Kinabalu dah ku daki... nikan pula tulis LR...

Wow... mencurah2 idea menulis dengan lancar...

Esok bertemu lagi pada hari kedua bengkel !!!


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...