.

"ANTARA BLOG TERBAIK DI NATIONAL EDUCATIONAL BLOGGING SUMMIT 2011"


MORE THAN 3 MILLION HITS !

Statistik

SPSS - STATISTIK PENYELIDIKAN SECARA SANTAI

Pertanyaan: zahinothman@gmail.com



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sila joint dan sign-in. Anda FOLLOWER kehormat drotspss...

Saya klik Follow dan BANGGA menjadi follower drotspss...

Tuesday, May 31, 2011

BENGKEL SAINS DI KOLEJ DARUL HIKMAH, SG RAMAL

Semalam 30hb Mei 2011, saya seharian di wad kecemasan Hospital Serdang kerana menjaga emak yang mendapat rawatan. Namun janji saya untuk memberikan bengkel  P & P Sains berkesan yang diadakan Kolej Darul Hikmah, Kajang, perlu juga saya tunaikan. Setelah adik saya take over, saya pun memenuhi pelawaan untuk berceloteh dan berbengkel tentang sains. 


Saya upload beberapa gambar supaya peserta bengkel yang berminat boleh download. Selamat berbengkel !!


Sesi pembentangan bengkel...
Manusia memang dalam kategori haiwan jika tidak beriman kepada Allah


Janganlah main pandang2... jawab ler soalan ni !

Air mineral ni kalau dibekukan lebih berat ke lebih ringan?

Control ayu... ada camera usha kita...

Kelam kabut bila nak mula berbincang

Tolonglah kami.... tok fahe !!

Bercerita konsep seluar jean yang kering bila dijemurkan

Ala cikgu ni baca teks ler...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...