.

"ANTARA BLOG TERBAIK DI NATIONAL EDUCATIONAL BLOGGING SUMMIT 2011"


MORE THAN 3 MILLION HITS !

Statistik

SPSS - STATISTIK PENYELIDIKAN SECARA SANTAI

Pertanyaan: zahinothman@gmail.com



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sila joint dan sign-in. Anda FOLLOWER kehormat drotspss...

Saya klik Follow dan BANGGA menjadi follower drotspss...

Saturday, March 5, 2011

Photoscape....dan OUM

Setelah mendapati memori blog saya cepat habis, saya gunakan Photoscape untuk menjimatkan memori upload pic dengan mencantumkan beberapa gambar. Ini juga satu pengetahuan baru bagi saya. Walaupun saya dah guna Photoscape lama juga bagi edit gambar2 saya..... ntah camaner tak perasanlak nak guna dalam blog saya ini.

Saya juga ingin mempelawa anda semua jika berada disekitar KL supaya datang ke library OUM. Selain wifi (tak perlu password), buku2 penyelidikan kuantitatif dan kualitatif juga banyak..... maybe tak ramai yang meminjamnya. Lihat suasana dan keselesaan OUM......OUM terletak di belakang Bank Negara Malaysia, KL..... seperti peta berikut:

Jika tak tahu.... bukala Google Map


Suasana yang selesa di library OUM yang sempat saya rakamkan dengan lensa hp saya. Setakat yang saya maklum, anda boleh masuk tanpa perlu sebarang pengenalan.
 
Berikut adalah beberapa pic pelajar saya terbaharu......dan aktiviti saya..... semuanya dah saya Photoscape kan pic nya.......

Tulisan pada baju dan beg pelajar yang mencuri perhatian lensa kamera hp saya....
yang sentiasa ada dalam poket saya
Atas: Bergambar dengan pelajar sarjana kelas statistik
Bawah: Kumpulan ini dinamakan "Kumpulan Mak Datin"


Atas: Seorang pelajar Master USM datang berbincang kajian beliau. Satu pengalaman kerana ini pertama kali seorang pelajar menangis secara tiba2 depan saya kerana beliau baru faham apa yang sepatutnya dilakukan untuk analisis kajian beliau.... Syukur...

Bawah:  Pelajar kelas saya sendiri.... saya cadangkan buat kajian "Po" untuk pemikiran kreatif. Tahu apa itu "Po"? Kena tanya pelajar tu sendiri !




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...